Όροι Χρήσης
Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα της εταιρείας μας!
Το www . perfectpet . gr αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της ελληνικής εταιρείας με την επωνυμία «PERFECT PET I.K.E.», που εδρεύει στον Ασπρόπυργο Αττικής, θέση Μελίσσια, τ.κ. 19300 (ΑΦΜ: 999114950 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής - Αρ. Γ.Ε.ΜΗ: 006436501000), με ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: b2b @ perfectpet . gr , και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 210 9604320, και μέσω του οποίου η εταιρεία μας εκθέτει και διαθέτει τα προϊόντα της Διαδικτυακά (εφεξής η «Εταιρεία»).
Πριν επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σας παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, που ισχύουν ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος www . perfectpet . gr για να κατανοήσετε τον τρόπο λειτουργίας του, και να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα και γρηγορότερα.
Κάθε Χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής ο «Πελάτης» ή ο «Χρήστης» αντίστοιχα), θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος Πελάτης/Χρήστης δεν συμφωνεί με τους παρόντες Όρους Χρήσης ή και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Εταιρείας μας, οφείλει να μην κάνει χρήση της Ιστοσελίδας και των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτής.
1. Υπηρεσίες Ιστοσελίδας
Εγγραφή (δημιουργία μέλους)
Ο Χρήστης πατώντας στο εικονίδιο «δημιουργία λογαριασμού» οφείλει να συμπληρώσει μια φόρμα, η οποία ζητάει τα εξής στοιχεία: Όνομα, Επώνυμο, Διεύθυνσης κατοικίας ή έδρας επιχείρησης και συγκεκριμένα Πόλη, Οδός & Αριθμό και Τ.Κ., Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Επαγγελματική δραστηριότητα, Επωνυμία ή και διακριτικό τίτλο Επιχείρησης, Τηλέφωνο επικοινωνίας, Κινητό Τηλέφωνο, Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( e- mail) και εφόσον διαθέτει Διεύθυνση Ιστοσελίδας. Σε αυτό το στάδιο ο Χρήστης δημιουργεί τον προσωπικό του λογαριασμό.
Ο Χρήστης με τη δημιουργία λογαριασμού δηλώνει ότι επιθυμεί να λαμβάνει ενημερωτικά δελτία ( newsletter ) από την Εταιρεία εκτός και αν επιλέξει να μην λαμβάνει newsletter . Ο χρήστης έχει δικαίωμα να διαγραφεί από την επικοινωνία του newsletter ανα πάσα στιγμή.
Με την επιλογή δημιουργίας λογαριασμού, ο Χρήστης επιλέγει εφόσον το επιθυμεί να λαμβάνει ενημέρωση για προωθητικές ενέργειες και προσφορές – εκπτώσεις.
Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να απεγραφεί οποτεδήποτε από την υπηρεσία λήψης newsletter επιλέγοντας τη σχετική επιλογή που υπάρχει επί του κειμένου του newsletter που αποστέλλεται.
Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να απεγραφεί επίσης και από την υπηρεσία λήψη ενημερώσεων και προωθητικών ενεργειών και προσφορών – εκπτώσεων με αποστολή σχετικού e - mail στην Εταιρεία στη διεύθυνση b2b @ perfectpet . gr ή και μέσω τηλεφώνου στο τηλέφωνο 2109604320.
Newsletter
O απλός επισκέπτης της ιστοσελίδας έχει επίσης τη δυνατότητα εγγραφής στο ενημερωτικό δελτίο (newsletter), συμπληρώνοντας τα στοιχεία που προβλέπονται στην αντίστοιχη φόρμα (η οποία εμφανίζεται επιλέγοντας «Newsletter» ή στο αναδυόμενο παράθυρο που εμφανίζεται στον χρήστη). Ο Χρήστης αυτός ζητείται να συμπληρώσει το όνομα και την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e- mail). Με την εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο (newsletter), ο Χρήστης θα λαμβάνει ενημερωτικά e- mail για τα προϊόντα, τις προσφορές και τις εκπτώσεις του καταστήματος.
Ο Χρήστης, επίσης με την εγγραφή του στην υπηρεσία λήψης ενημερωτικών δελτίων δύναται ανάλογα με την κατά καιρούς εμπορική πολιτική της Εταιρείας, να κερδίζει αυτόματα έκπτωση που θα ανακοινώνει η Εταιρεία με σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα, σε όλα τα προϊόντα του καταστήματος, για τις αγορές που θα πραγματοποιήσει.
Ο Χρήστης, έχει το δικαίωμα να απεγραφεί οποτεδήποτε από την υπηρεσία λήψης newsletter επιλέγοντας τη σχετική επιλογή που υπάρχει επί του κειμένου του newsletter που αποστέλλεται.
Δημιουργία λογαριασμού
Η δημιουργία λογαριασμού παρέχει στους Χρήστες υπηρεσίες μελών . Ο Χρήστης, εφόσον μελετήσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής που έχει ορίσει το perfectpet.gr, θα παραλάβει μέσω e- mail επιβεβαίωση της δημιουργίας λογαριασμού και εφεξής θα έχει τη δυνατότητα εισόδου σε αυτόν με τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και του ονόματος χρήσης (username) που ο ίδιος ο Χρήστης θα έχει ορίσει.
Κάθε Χρήστης οφείλει να μεριμνά και καθίσταται αποκλειστικά υπεύθυνος για την αποκλειστική χρήση από τον ίδιο του λογαριασμού του καθώς και την μη προσβασιμότητα τρίτων σε αυτόν χωρίς την έγκρισή του, και παραμένει υπεύθυνος και δεσμεύεται για κάθε πράξη και συναλλαγή που εκτελείται με χρήση του προσωπικού του λογαριασμού (user account) .
Συνιστάται στα μέλη να μεριμνούν για την τυπική έξοδο τους από τον λογαριασμό τους στο τέλος κάθε χρήσης ( Logout).
Ο επισκέπτης/χρήστης/πελάτης ο οποίος έχει ήδη δημιουργήσει λογαριασμό στο perfectpet.gr, αναγνωρίζεται στην ιστοσελίδα perfectpet.gr ως εγγεγραμμένο μέλος/ ή εγγεγραμμένος πελάτης. Σε αυτή τη περίπτωση δε χρειάζεται η εκ νέου συμπλήρωση της φόρμας των στοιχείων του για την πραγματοποίηση παραγγελίας.
Για να διευκολυνθεί η ταυτοποίηση του Πελάτη/χρήστη, ο Πελάτης/χρήστης μπορεί να εξουσιοδοτεί ρητά την Εταιρεία να εναποθέσει στο σκληρό δίσκο του πελάτη ένα φάκελο επονομαζόμενο «cookie» ο οποίος μοναδικό σκοπό έχει την εν λόγω ταυτοποίηση. Σχετικά παρακαλούμε δείτε και την πολιτική Cookies .
Διαγραφή λογαριασμού
Σε περίπτωση που ο Χρήστης επιθυμεί τη διαγραφή του λογαριασμού του, αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί με αποστολή e- mail στην Εταιρεία διεύθυνση b2b @ perfectpet . gr οπότε και θα μεριμνήσει σε εύλογο χρόνο για τη διαγραφή του λογαριασμού. Στοιχεία που τυχόν απαιτούνται για την εκτέλεση παραγγελίας που έγινε μέσω του λογαριασμού θα εξακολουθούν να διατηρούνται από την εταιρεία για τους σκοπούς εκτέλεσης της μεταξύ μας συμβάσεως και έως την παραγραφή τυχόν αξιώσεων.
Επικοινωνία – Contact Us
Κάθε Χρήστης μπορεί να κάνει χρήση της υπηρεσίας ηλεκτρονικής επικοινωνίας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ενότητα Επικοινωνία ( Contact Us) όπου πρέπει να καταχωρήσει το όνομα, επίθετο και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου ( e - mail ).
2. Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων και Συμφωνία με τους Όρους Χρήσης
Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα προκειμένου να εκπληρώσουμε τις συμβατικές μας υποχρεώσεις προς εσάς, να διεκπεραιώσουμε την παραγγελία προϊόντων ή και υπηρεσιών, να παρέχουμε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, να σας αποστέλλουμε πληροφορίες και προσφορές για προωθητικούς σκοπούς και εκπτωτικά κουπόνια, να συμμορφωθούμε με τις νομικές μας υποχρεώσεις, και να εξυπηρετούμε τα νόμιμα συμφέροντα της Εταιρείας μας. Εάν δεν συλλέξουμε τα Δεδομένα σας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν θα μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας και να συμμορφωθούμε με τις νομικές μας υποχρεώσεις Επίσης, στο τελευταίο βήμα της καταχώρισης των στοιχείων σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα και πριν τη συλλογή και αποθήκευση αυτών από την Εταιρεία μας, προκειμένου να προωθήσετε την παραγγελία σας, καλείστε να συμφωνήσετε πλήρως με τους παρόντες Όρους Χρήσης και να δηλώσετε ότι λάβατε γνώση της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, διαφορετικά, εάν δεν συμφωνήσετε, η διαδικασία παραγγελίας ακυρώνεται. Χρησιμοποιούμε επίσης τα Δεδομένα σας για να απαντάμε σε πιθανά αιτήματα ή ερωτήματά σας σχετικά με τις παραγγελίες σας, σε αιτήματα επιστροφής χρημάτων ή και σε καταγγελίες σας. Οι πληροφορίες που μας παρέχετε, μας δίνουν τη δυνατότητα να διαχειριζόμαστε καλύτερα τα αιτήματά σας ώστε να σας απαντάμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να ανταποκρινόμαστε καλύτερα σε οποιαδήποτε μελλοντική επικοινωνία μαζί σας.
3. Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα
H Εταιρεία μας δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα της Εταιρείας όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές. Η Εταιρεία μας, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.
4. Δικαιώματα πνευματικής & βιομηχανικής ιδιοκτησίας
Το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λπ. αποτελούν πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία της Εταιρείας μας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων ή πνευματική ή βιομηχανική ιδιοκτησία τρίτων για την οποία έχουμε λάβει άδεια χρήσης για τις δικές μας αποκλειστικά ανάγκες και για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, μεταφορά ή δημιουργία παράγωγης εργασίας με βάση το περιεχόμενο αυτό ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της Εταιρείας ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των σχετικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που παρατίθενται και περιγράφουν το ηλεκτρονικό κατάστημα ή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της Εταιρείας μας ή τρίτων μερών, αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της Εταιρείας ή των τρίτων μερών αντίστοιχα, προστατευόμενα από την οικεία νομοθεσία. Η χρήση τους στον ηλεκτρονικό κατάστημα δεν παρέχει σε καμία περίπτωση άδεια ή δικαίωμα χρήσης τους από τρίτους.
5. Περιορισμός ευθύνης
Η Εταιρεία μας συμμορφώνεται με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα για την πώληση καθώς και τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών όπως ισχύει. Η Εταιρεία μας, στα πλαίσια των συναλλαγών της μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά αναλαμβάνει να σας ενημερώσει εγκαίρως για τη μη διαθεσιμότητα, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη. Η Εταιρεία μας φέρει ευθύνη μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες ή υπηρεσίες που η ίδια παρέχει μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Επιπλέον, η Εταιρεία μας δεν ευθύνεται για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και κυρίως για μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων στα προϊόντα, στις υπηρεσίες και πληροφορίες που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος.
6. Ευθύνη Πελάτη
Χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό κατάστημα, συμφωνείτε και αναλαμβάνετε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες, τις πληροφορίες και τα δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως ο νόμος προβλέπει και με βάση τους κανόνες της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών. Υποχρεούστε να μη χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό κατάστημα για:
- την αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e - mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί ζημία και βλάβη στην Εταιρεία μας ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου,
- την αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e - mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λπ.,
- την αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e - mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο δεν έχετε δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται από συμφωνίες εμπιστευτικότητας),
- την αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e - mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων κάθε είδους,
- την αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e - mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,
- την ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,
- την παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο, και
- την συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.
Απαγορεύεται επίσης η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος για διαφημιστικούς ή εμπορικούς σκοπούς.
7. Χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος
Χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό κατάστημα, αναλαμβάνετε:
- να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μόνο για να υποβάλετε θεμιτά ερωτήματα ή παραγγελίες,
- να μην προβαίνετε σε ψευδείς ή δόλιες παραγγελίες. Εάν θεωρήσουμε ευλόγως ότι έχει υποβληθεί τέτοια παραγγελία έχουμε το δικαίωμα να την ακυρώσουμε και να ενημερώσουμε τις αρμόδιες αρχές, και
- να παρέχετε στην Εταιρεία με ορθότητα και ακρίβεια την διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου ( e - mail ), την ταχυδρομική σας διεύθυνση ή/και λοιπά στοιχεία επικοινωνίας. Επίσης αποδέχεστε ότι μπορεί η Εταιρεία μας να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες για να επικοινωνήσει μαζί σας σε περίπτωση που αυτό κριθεί απαραίτητο. Εάν δεν παρέχετε στην Εταιρεία μας όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε, η Εταιρεία δεν μπορεί να προωθήσει την παραγγελία σας. Με την υποβολή παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, δηλώνετε και μας διαβεβαιώνετε ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών και ότι έχετε δικαιοπρακτική ικανότητα να συνάπτετε δεσμευτικές συμβάσεις.
8. Σύνδεσμοι ( links )
Οι σύνδεσμοι (υπερσυνδέσεις) που τυχόν υπάρχουν στην Ιστοσελίδα παραπέμποντας σε άλλες ιστοσελίδες, παρέχονται αποκλειστικά για την εξυπηρέτησή σας. Η Εταιρεία μας δεν εγγυάται την λειτουργία των συνδέσμων, ούτε αναλύει ή ελέγχει τις πληροφορίες που περιέχονται στους εν λόγω συνδέσμους και ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο τους. Κατά συνέπεια, η χρήση και η πρόσβαση στις συνδεόμενες ιστοσελίδες γίνεται με ευθύνη δική σας και σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τις πληροφορίες που παρέχονται, και τη λειτουργία, των συνδέσμων και των αντίστοιχων ιστοσελίδων. Επίσης, η Εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τους όρους χρήσης και την πολιτική ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων των ανωτέρω ιστοσελίδων ή για τον τρόπο με τον οποίο αυτές διαχειρίζονται τους επισκέπτες και χρήστες τους. Συνεπώς, οφείλετε να συμμορφώνεστε με τους όρους χρήσης των εν λόγω ιστοσελίδων και να απευθύνεστε στους διαχειριστές αυτών για οτιδήποτε προκύψει από την σχετική επίσκεψη ή και χρήση αυτών.
9. Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας - Κατάρτιση Πώλησης
H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την Εταιρεία μας από την στιγμή που θα λάβετε σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας σας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Παραλαβής Παραγγελίας». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη σας και αποστέλλονται με e - mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχετε ήδη καταχωρίσει. Η κατάσταση της παραγγελίας σας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας. Οφείλετε να ελέγχετε την «Επιβεβαίωση Παραλαβής Παραγγελίας» και να ενημερώνετε αμέσως την Εταιρεία (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Παραλαβή Παραγγελίας») μέσω e - mail για οποιοδήποτε λάθος, διαφορετικά τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Παραλαβής Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη Σύμβαση Πώλησης.
Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε παραγγελίας, επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος θα λάβετε σχετική ενημέρωση. Ειδικότερα, η Εταιρεία μας και εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ή την τιμή των προϊόντων, τα χαρακτηριστικά τους κ.λπ. με ηλεκτρονικό μήνυμα ( e - mail ), θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας. Όλες οι παραγγελίες τελούν υπό την αποδοχή τους εκ μέρους της Εταιρείας και η εν λόγω αποδοχή θα επιβεβαιώνεται με την αποστολή σε εσάς ενός e - mail το οποίο θα επιβεβαιώνει ότι το προϊόν έχει αποσταλεί (“Επιβεβαίωση Αποστολής”). Η σύμβαση για την αγορά ενός προϊόντος μεταξύ της Εταιρείας μας (εφεξής «η Σύμβαση») και του πελάτη θεωρείται συναφθείσα μόνο εφόσον σταλεί από την Εταιρεία η Επιβεβαίωση Αποστολής. Η Σύμβαση αφορά μόνο στα προϊόντα των οποίων η αποστολή έχει επιβεβαιωθεί στην Επιβεβαίωση Αποστολής.
Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ. από σταθερό ή από κινητό στο 2109603420, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος ( e - mail ) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: orders @ perfectpet . gr .
Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η Εταιρεία μας δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και δηλώσετε ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά σας, οπότε η Εταιρεία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή υπηρεσιών, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης μας και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους μας και καθυστερείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών τότε η άρνησή σας αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και οφείλετε να καταβάλετε την αξία τους.
Σας παρέχουμε την δυνατότητα να επιλέξετε την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας ως επισκέπτης ή μέσω της δημιουργίας λογαριασμού. Σε περίπτωση που επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης, οφείλετε να συμπληρώσετε την φόρμα παραγγελίας, η οποία περιέχει τα εξής στοιχεία: όνομα, επίθετο, διεύθυνση, email , τηλέφωνο αρ. Viber .
10. Διαθεσιμότητα Προϊόντων
Όλες οι παραγγελίες των προϊόντων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα τους. Σε περίπτωση δυσχερειών εφοδιασμού ή εξάντλησης των προϊόντων σε απόθεμα, διατηρούμε το δικαίωμα να σας ενημερώσουμε σχετικά με παρόμοια προϊόντα ίσης ή ανώτερης ποιότητας και αξίας, τα οποία μπορείτε να παραγγείλετε. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε τέτοιου είδους παρόμοια προϊόντα, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που ενδεχομένως έχετε πληρώσει στο ακέραιο.
11. Απόρριψη Παραγγελίας
Η Εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να αποσύρει από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσει ή να επεξεργαστεί οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο σε αυτήν την Ιστοσελίδα, αζημίως για εκείνη. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διεκπεραιώνονται όλες τις παραγγελίες που υποβάλλονται στην Εταιρεία μας, είναι πιθανό να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορριφθεί η διεκπεραίωση μιας παραγγελίας αφότου έχει ήδη σταλεί η Επιβεβαίωση Παραγγελίας. Η Εταιρεία μας διατηρεί το προαναφερόμενο δικαίωμα το οποίο δύναται να πράξει ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια και αζημίως για εκείνη. Η Εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη έναντι σε εσάς ή σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο για την απόσυρση τυχόν προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων της ιστοσελίδας ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας αφότου έχει σταλεί η Επιβεβαίωση Παραγγελίας.
12. Τιμή και Πληρωμή
Η τιμή κάθε προϊόντος είναι αυτή που ορίζεται ανά πάσα στιγμή στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας μας και μπορεί να αλλάξει οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Στο πλαίσιο της καλής πίστης και για την δική σας προστασία παρακαλούμε, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: (+30) 2109603420, E - mail : orders @ perfectpet . gr . Η Εταιρεία μας φροντίζει πάντοτε να διασφαλίζει ότι όλες οι τιμές είναι ακριβείς, ωστόσο ενδέχεται να παρουσιαστούν σφάλματα. Εάν διαπιστωθεί κάποιο λάθος στην τιμή οποιουδήποτε προϊόντος που έχετε παραγγείλει, θα ενημερωθείτε από την Εταιρεία μας το συντομότερο δυνατόν και θα σας δοθεί η δυνατότητα να επιβεβαιώσετε την παραγγελία στη διορθωμένη σωστή τιμή ή να την ακυρώσετε. Εάν είναι αδύνατο να επικοινωνήσει η Εταιρεία μαζί σας, θα θεωρηθεί ότι η παραγγελία έχει ακυρωθεί και θα σας επιστραφεί στο ακέραιο κάθε ποσό που τυχόν έχετε ήδη καταβληθεί. Η Εταιρεία δεν υποχρεούται να προμηθεύσει κανένα προϊόν στη λανθασμένη χαμηλότερη τιμή (ακόμα και αν έχει σταλεί η Επιβεβαίωση Αποστολής), στην περίπτωση που το σφάλμα στην τιμή είναι προφανές και αδιαμφισβήτητο και μπορεί ευλόγως να αναγνωριστεί από τον πελάτη ως λανθασμένη τιμή. Στις τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναγράφεται και ο Φ.Π.Α τεμαχίου άλλα όχι τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται και προστίθενται στη συνολική τιμή κατά την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, ωστόσο, με την επιφύλαξη όσων ειδικότερα ανωτέρω αναφέρονται, ενδεχόμενες αλλαγές δεν επηρεάζουν τις παραγγελίες για τις οποίες έχει ήδη αποσταλεί Επιβεβαίωση Παραγγελίας.
Από την στιγμή που έχετε επιλέξει όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε, αυτά προστίθενται στο καλάθι αγορών σας και το επόμενο βήμα είναι να προωθήσετε την παραγγελία σας και να πληρώσετε. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα της διαδικασίας αγοράς, συμπληρώνοντας ή επαληθεύοντας τις πληροφορίες που σας ζητούνται σε κάθε βήμα. Περαιτέρω, κατά τη διαδικασία αγοράς, πριν την πληρωμή, μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση/έμβασμα στις συνεργαζόμενες τράπεζες. Την στιγμή που πατήσετε το κουμπί «Έγκριση Πληρωμής» επιβεβαιώνετε ότι η χρεωστική/πιστωτική σας κάρτα σας ανήκει. Οι προαναφερόμενες κάρτες υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και έγκρισης από τον εκδότη της κάρτας του. Αν ο εκδότης της κάρτας δεν εγκρίνει την πληρωμή, η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση και η σύναψη Σύμβασης μαζί σας καθίσταται αδύνατη.
Η επεξεργασία της παραγγελίας θα ξεκινήσει εφόσον εμφανιστεί η πληρωμή στο σύστημα της Εταιρείας.
Σε περίπτωση που δεν έχει πραγματοποιηθεί η τραπεζική κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρώνεται. Στην αιτιολογία της κατάθεσης παρακαλείσθε να αναγράφετε το ονοματεπώνυμό και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Τυχόν τραπεζικά τέλη δεν επιβαρύνουν την Εταιρεία μας. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί όπου μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας είναι:
EUROBANK: GR6502603480000390200147925
NATIONAL BANK OF GREECE: GR9501107150000071500396677
PIRAEUS BANK: GR3401714690006469101324541
ALPHA BANK
GR7601401850185002002009111
1 3 . Ασφάλεια Συναλλαγών
Η Εταιρεία μας χρησιμοποιεί το ασφαλές περιβάλλον των συνεργαζόμενων τραπεζών [CK1] ώστε να πραγματοποιείτε με ασφάλεια και σιγουριά τις ηλεκτρονικές σας πληρωμές μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Η τράπεζα, προκειμένου να προσφέρει ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσα από ένα ασφαλές περιβάλλον, έχει εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια που υπάρχει σήμερα στο δίκτυο Internet (128 bit encryption ). Έτσι, σε κάθε εκτελούμενη συναλλαγή, γίνεται κρυπτογράφηση των μηνυμάτων που ανταλλάσσονται με τον Web Server της τράπεζας. Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με τη χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Επιπλέον, η τράπεζα χρησιμοποιεί επιπρόσθετα συστήματα ασφαλείας ( firewalls ), τα οποία ελέγχουν και καταγράφουν την πρόσβασή σας στα συστήματά της. Τέλος, όλες οι συναλλαγές μέσω κάρτας, προστατεύονται από το κατάλληλο ψηφιακό πιστοποιητικό.
1 4 . Απόρριψη Παραγγελίας
Η Εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να αποσύρει από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσει ή να επεξεργαστεί οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο σε αυτήν την Ιστοσελίδα, αζημίως για εκείνη. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διεκπεραιώνονται όλες τις παραγγελίες που υποβάλλονται στην Εταιρεία μας, είναι πιθανό να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορριφθεί η διεκπεραίωση μιας παραγγελίας αφότου έχει ήδη σταλεί η Επιβεβαίωση Παραγγελίας. Η Εταιρεία μας διατηρεί το προαναφερόμενο δικαίωμα το οποίο δύναται να πράξει ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια και αζημίως για εκείνη. Η Εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη έναντι σε εσάς ή σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο για την απόσυρση τυχόν προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων της ιστοσελίδας ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας αφότου έχει σταλεί η Επιβεβαίωση Παραγγελίας.
1 5 . Παράδοση Προϊόντων
Με την επιφύλαξη των διατάξεων του ως άνω υπό 10. όρου σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και με την επιφύλαξη να συντρέχουν εξαιρετικές περιστάσεις, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας για το/τα προϊόν/τα που αναγράφονται στην Επιβεβαίωση Αποστολής έως την ημερομηνία παράδοσης που ορίζεται στην Επιβεβαίωση Αποστολής ή, εάν δεν έχει οριστεί ημερομηνία παράδοσης, εντός του υπολογιζόμενου χρονικού διαστήματος που εμφανίζεται, αφού επιλεγεί η μέθοδος πληρωμής, και σε κάθε πάντως περίπτωση εντός το αργότερο 30 ημερών από την ημερομηνία της Επιβεβαίωσης Παραλαβής Παραγγελίας. Παρόλα αυτά, καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν ανάλογα με την περιοχή παράδοσης ή σε απρόβλεπτες περιστάσεις.
Εάν η Εταιρεία μας δεν καταφέρει να ανταποκριθεί στην ημερομηνία παράδοσης με υπαιτιότητά της και εντός πέντε (5) ημερών από την πάροδο αυτής, θα σας ενημερώσουμε σχετικά και θα σας παρέχουμε την επιλογή είτε να συνεχίσετε την αγορά με νέα ημερομηνία παράδοσης που θα ορίσουμε, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας με πλήρη επιστροφή χρημάτων.
Για τους σκοπούς των παρόντων Όρων, η παράδοση θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί ή η παραγγελία θεωρείται ότι έχει παραδοθεί με την παράδοση των προϊόντων στο μεταφορέα. Η Εταιρεία μας πραγματοποιεί αποστολή προϊόντων σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier όπου τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη, είτε με παραλαβή των προϊόντων από το κατάστημα της Εταιρείας. Η Εταιρεία μας μεταφέρει τα προίνατα με ιδία μεταφορικά ή συνεργαζόμενα μέσα. Τα προϊόντα ετοιμάζονται και παραδίδονται για αποστολή έως και _5__ εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Αποστολές εξωτερικού θα παραδίδονται μέσα σε 20 με 30 ημέρες. Παραδόσεις εντός του καταστήματος της Εταιρείας πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας από κατόπιν συννενοήσεως στο τηλ 2109604320 Δευτέρα έως και Παρασκευή.
1 6 . Αδυναμία Παράδοσης
Εάν, μετά την πάροδο 15 ημερών από την στιγμή που η παραγγελία είναι διαθέσιμη προς παράδοση, η εν λόγω παραγγελία δεν έχει ακόμη παραδοθεί για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της Εταιρείας, θα θεωρήσουμε ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε τη Σύμβαση και η Σύμβαση θα θεωρείται λήξασα. Σαν αποτέλεσμα της λήξης της Σύμβασης και σε περίπτωση ανυπαίτιας αδυναμίας εκπλήρωσης και από δικής σας πλευράς, θα επιστρέψουμε κάθε πληρωμή που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης όσο το δυνατόν συντομότερα και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Σύμβαση έχει λήξει. Σε περίπτωση δικής σας υπαιτιότητας, τότε η Εταιρεία μας, αφού ακυρώσει την παραγγελία (και εισπράξει τυχόν έξοδα μεταφοράς), δύναται είτε (α) να σας πιστώσει κάθε καταβολή έναντι νέας παραγγελίας, είτε (β) να επιστρέψει το ποσό της καταβολής σας, ιδίως εάν παρέλθουν εξήντα (60) ημέρες από την ακύρωση της παραγγελίας και δεν έχει λάβει χώρα νέα παραγγελία.
17. Μετάθεση Κινδύνου και Κυριότητα των Προϊόντων
Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται στον πελάτη από τη στιγμή παράδοσης στο μεταφορέα, άλλως, σε περίπτωση που η παράδοση δεν γίνεται από το μεταφορέα, με την παράδοση στον πελάτη που τεκμαίρεται ιδίως εάν ο τελευταίος ή κάποιο τρίτο μέρος που έχει ορίσει αυτός, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Η κυριότητα των προϊόντων περνάει στα χέρια του με την παράδοση των προϊόντων.
1 8 . Πολιτική Επιστροφών
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να το αποστείλετε στην Εταιρεία στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του, για να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να αποσταλεί με τους ακόλουθους τρόπους: 1) Με ηλεκτρονικό μήνυμα (e - mail) στη διεύθυνση orders@perfectpet.gr, ή 2) με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2109603420.
Μόλις λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συμπληρωθεί στη δήλωση υπαναχώρησης.
Τα προϊόντα επιστρέφονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή τους, με έξοδα του πελάτη. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί - μιας και τα προϊόντα θα τα διαθέσει η Εταιρεία μας πάλι προς πώληση. Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στον πελάτη με χρέωση παραλήπτη. Ομοίως, η επιστροφή δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Τα προϊόντα προς επιστροφή, πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς. Εφόσον πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων στον πελάτη εντός 14 εργάσιμων ημερών από τον χρόνο που ενημερώθηκε η Εταιρεία για την υπαναχώρησή του. Εφόσον η πληρωμή της παραγγελίας είχε γίνει με πιστωτική κάρτα, θα προχωρήσουμε σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες ώστε να ενημερώσουμε την τράπεζα για να γίνει η επιστροφή του χρηματικού ποσού στο πελάτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος για την πίστωση του ποσού, είναι καθαρά στην ευθύνη της αρμόδιας τράπεζας και η Εταιρεία απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις.
1 8 .1. Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων
Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρεία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά την Εταιρεία. Σε όλες τις περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση orders@perfectpet.gr, ή 2) με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2109603420.
19 . Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών σας, πατώντας το κουμπί «Αφαίρεση». Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε με e - mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση b2b@perfectpet.gr , ή 2) με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2109603420.
2 0 . Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
Κατάθεση Σε Τράπεζα : Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας του, πρέπει στο καταθετήριο να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της παραγγελίας. Προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων έπειτα από κατάθεση σε τράπεζα, πρέπει να εμφανιστεί στον λογαριασμό της Εταιρείας το ποσό που κατατέθηκε και να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων.
Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν: Προκειμένου να προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες μας, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, Ελλήνων και ξένων. Είθισται όμως σε ορισμένες περιπτώσεις, μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις ενημερώνουμε τον πελάτη, επικοινωνούμε μαζί του και τον ρωτάμε εάν επιθυμεί να παραδώσουμε την παραγγελία του χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα προτείνουμε. Το είδος αυτό θα αποστείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του.
Το προϊόν που έχει παραγγείλει ο πελάτης έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο : Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας, πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα την κατάργηση ορισμένων προϊόντων. Και σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη, προκειμένου να του προτείνουμε εναλλακτικές λύσεις.
Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις γεγονότων ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
Σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με τον πελάτη (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, σχετικά με την παραγγελία του ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα, όταν τα στοιχεία του πελάτη που είναι καταχωρημένα δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
2 1 . Ασφαλή προϊόντα
Τα διατιθέμενα από την Εταιρεία μας προϊόντα συμμορφώνονται με την ισχύουσα ελληνική και ενωσιακή νομοθεσία για τη χρήση για την οποία προορίζονται και τους όρους της χρήσης αυτής.
2 2 . Γενικοί όροι
Η Εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών του ηλεκτρονικού καταστήματος, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην ελληνική γλώσσα.
Τα Εκπτωτικά Κουπόνια ισχύουν “μόνο” για μη εκπτωτικά προϊόντα.
2 3 . Εφαρμοστέο δίκαιο
Οι παρόντες όροι χρήσης, η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και οι συναλλαγές μέσω αυτού, διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο. Σε περίπτωση, κατά την οποία κάποιος από τους παρόντες όρους κριθεί άκυρος ή ακυρώσιμος, η ακυρότητα ή ακυρωσία αυτή δεν επηρεάζει την ισχύ των λοιπών όρων. Αρμόδια αποκλειστικά για την επίλυση οιασδήποτε διαφοράς η οποία προκύπτει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και ιδίως από τις Συμβάσεις ή σχετικά με την ερμηνεία ή εφαρμογή των παρόντων Όρων Χρήσης ή εξ αφορμής αυτών είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.
2 4 . Δικαίωμα του καταναλωτή για καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ).
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EL
Νοέμβριος 2024

